[Rejestr] Stanowisko rządu w sprawie blokowania stron z pornografią dziecięcą

Borys Musielak borys.musielak w gmail.com
Czw, 7 Kwi 2011, 21:17:19 MEST

2011/4/7 Jozef Halbersztadt <jothal w o2.pl>

> minister (chyba z Ministerstwa Sprawiedliwości) to ten projekt stanowiska
> dla KE:
> http://www.panoptykon.org/sites/default/files/Informacja%20o%20stanowisku%20Rz%C4%85du%20na%20Radzie_03.12.2010.pdf z
> grudnia, czy jakiś zupełnie inny dokument?
> chodzi o jakiś nowszy bo o tym z grudnia wszyscy wiedzieliśmy.
> >

> To nie był wiceminister  Dzialuk który jest odpowiedzialny za temat, bo ten
> gdzieś wyjechał. Zakladam że ten zastępca kiepsko orientowal sie w sprawie i
> stad przekłamania. Moim zdaniem chodziło mu o wynik działania Panoptykonu,
> [...]
Dzięki.

Moja relacja z dzisiaj na OSnews:
http://osnews.pl/rzad-nadal-planuje-blokowanie-tresci-w-internecie-za-filtrowanie-odpowiadac-maja-dostawcy-sieci/
(ktoś
już zdążył dodac na wykop:
http://www.wykop.pl/link/695501/rzad-zamierza-jednak-blokowac-dostep-do-internetu/
)
A tu relacja VaGli koncentrująca się na innych sprawach:
http://prawo.vagla.pl/node/9400

Jest też już oficjalna notatna na stronie KPRM, bardzo ogólnikowa:
http://www.premier.gov.pl/centrum_prasowe/wydarzenia/szef_rzadu_o_internecie_i_spol,6364/

pozdrawiam,
Borys

--