[Rejestr] Stanowisko rządu w sprawie blokowania stron z pornografią dziecięcą

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 7 Kwi 2011, 23:40:47 MEST

W dniu 7 kwietnia 2011 20:31 użytkownik Jozef Halbersztadt
<jothal at o2.pl> napisał:

> To nie był wiceminister  Dzialuk który jest odpowiedzialny za temat, bo ten gdzieś wyjechał. Zakladam że ten zastępca kiepsko orientowal sie w sprawie i stad przekłamania. Moim zdaniem chodziło mu o wynik działania Panoptykonu, czyli komunikat http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,3085,komunikat.html

Na to wygląda... Bo nie wierzę, że w między czasie opracowano nowe
stanowisko negocjacyjne dla Brukseli. Z naszych informacji wynika, że
art. 21 dyrektywy nie był jeszcze dyskutowany w ramach trwającego
trialogu.  Dzisiejszy mówca podkreślał, że MS wybrało model
samoregulacji - więc to by się nawet zgadzało. Ale rzeczywiście,
bardzo nieprecyzyjnie to wyszło. Szkoda...

A propos, to jest nasza odpowiedź na ten komunikat (krytyka samoregulacji;-)
http://www.panoptykon.org/content/rz-d-wyja-nia-panoptykon-komentuje-dalszy-ci-g-rozmowy-o-blokowaniu-stron-internetowych