[Rejestr] podsumowanie spotkania

Ma砱orzata Szuma駍ka malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 15:04:09 MET

Zgoda, tylko zastanawiam si臋, czy to wersja skr贸cona nie jest przypadkiem
wersj膮 "pilniejsz膮" (co nie znaczy, 偶e wa偶niejsz膮). 呕eby media sobie to
wszystko zd膮偶y艂y przetrawi膰. Ale mo偶e si臋 myl臋.

G.

W dniu 4 lutego 2010 14:59 u偶ytkownik Katarzyna Szymielewicz <
katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org> napisa艂: