[Rejestr] podsumowanie spotkania

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 14:59:00 MET

Dzi臋kuj臋 wszystkim za cenne uwagi i zaanga偶owanie.

Po paru rozmowach, m.in. z Jarkiem Lipszycem i Dominik膮 Bychawsk膮 z HFPC
(zast膮pi jutro Adama Bodnara) chcia艂abym *podsumowa膰* "gdzie jeste艣my":

1. wszyscy cierpimy wyra藕nie na dramatyczny brak czasu w tych dniach, a wi臋c
przerzucanie pracy na 1 osob臋 (np. Jarka) nie zadzia艂a. Musimy co艣
poswi臋ci膰, 偶eby to si臋 uda艂o;

2.  w zw. z powy偶szym zobowiaza艂am si臋 do przygotowania (za par臋
godzin) kolejnej wersji naszego d艂ugiego listu, po uwagach obydwu pa艅 i
poprawkach stylistcznych. Efekt prze艣l臋 na te list臋.

3. Dominika Bychawska obieca艂a pom贸c w przygotowaniu (na jutro rano,
realistycznie) wersji skr贸conej dla medi贸w oraz  - ogromnie pomocne -
wydrukowanie tego na sztywnym papierze w 100 egzemplarzach.

4. Wci膮偶 nie mamy chyba potwierdzenia kto mo偶e wydrukowac kolorowe zdj臋cia w
A3.

5. Jarek Lipszyc zaprasza ka偶dego, kto mo偶e do pomocy przy pakowaniu
material贸w do teczek u niego w Fundacji - jak rozumiem, godzina bez
znaczenia, tak偶e (mo偶e przede wszystkim?) jutro.  Czy kto艣 si臋 zg艂asza?

Jest jeszcze *wa偶ny postulat merytoryczny*: zrezygnowa膰 jednak z
proponowania instytucji PE艁NOMOCNIKA rz膮du ds zagro偶e艅.

Sama j膮 (za Adamem Bodnarem) sformu艂owa艂am, zak艂adaj膮c jednak, 偶e traktujemy
to rozwi膮zanie tylko jako PRZYK艁AD rozwi膮zania, kt贸re mogloby pom贸c w
sytuacji dramatycznego braku koordynacji i komunikacji ze strony rz膮du. Ale
to, oczywi艣cie, nie jest cel sam w sobie. Celem jest zmiana z艂ych praktyk, a
nie mno偶enie stanowisk.

W rozmowie z Jarkiem zgodzili艣my si臋, 偶e mo偶e mieszanie tych poziom贸w (t.j
cel贸w/postulat贸w oraz narz臋dzi) jest ryzykowne, z punktu widzenia
przejrzysto艣ci komnikatu (ryzyko, 偶e media uslysz膮: NGO chc膮 od rz膮du
powo艂ywania nowego pe艂nomocnika..) wi臋c lepiej z tego zrezygnowa膰. Planuj臋
zatem przeformu艂owa膰 ten fragment, o ile nie pojawi膮 si臋 na naszej li艣cie
g艂osy sprzeciwu.

Pozdrawiam,
K.

W dniu 4 lutego 2010 12:31 u偶ytkownik Jaroslaw Lipszyc <
jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl> napisa艂:

> Proponuje nie skracac, tylko zeby ktos napisal jednostronicowy "wyciag"
> dla mediow. Wolalbym tez, zeby redakcje jezykowa zrobil ktos inny, bo
> autor zazwyczaj nie widzi bledow. KTO CHETNY?
>
> LIpszyc
>

> Ma艂gorzata Szuma艅ska pisze:
>  > 艢wietnie podsumowanie!
> si臋
> dokumencie
> odbi贸r

> dotycza
> kilku
> (powinno
> cenzurowania
> [...]

Za艂膮cznik HTML zosta艂 usuni臋ty...

Wi阠ej informacji o li禼ie dyskusyjnej Rejestr