[Rejestr] podsumowanie spotkania

Ma砱orzata Szuma駍ka malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 12:23:47 MET

艢wietnie podsumowanie!
Zastrze偶enie mam jedno: obawiam si臋, 偶e to jest za d艂ugie! Nie podejm臋 si臋
jednak ciachania tego tekstu. Ale przesy艂am swoje uwagi (w jednym dokumencie
wraz z uwagami przes艂anymi wcze艣niej przez pani膮 Agat臋). Przede wszystkim
zaproponowa艂am ma艂e zmiany kolejno艣ci. Chodzi艂o mi o to, 偶eby trzyma膰 si臋
podzia艂u na diagnoz臋 sytuacji i postulaty. Mam nadziej臋, 偶e to u艂atwi odbi贸r
tekstu. Zaznaczy艂am te偶 fragmenty, kt贸re - moim zdaniem - nale偶a艂oby
skr贸ci膰. Jarku, czy to Ty b臋dziesz jeszcze pracowa艂 nad tym tekstem?

Pozdrawiam!!
MSz

W dniu 4 lutego 2010 10:52 u偶ytkownik Agata Waclawik-Wejman <
agata.waclawik-wejman w inpris.pl> napisa艂: