[Rejestr] podsumowanie spotkania

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 4 Lut 2010, 12:31:23 MET

Proponuje nie skracac, tylko zeby ktos napisal jednostronicowy "wyciag"
dla mediow. Wolalbym tez, zeby redakcje jezykowa zrobil ktos inny, bo
autor zazwyczaj nie widzi bledow. KTO CHETNY?

LIpszyc

Małgorzata Szumańska pisze:
> Świetnie podsumowanie!
> Zastrzeżenie mam jedno: obawiam się, że to jest za długie! Nie podejmę się
> jednak ciachania tego tekstu. Ale przesyłam swoje uwagi (w jednym dokumencie
> wraz z uwagami przesłanymi wcześniej przez panią Agatę). Przede wszystkim
> zaproponowałam małe zmiany kolejności. Chodziło mi o to, żeby trzymać się
> podziału na diagnozę sytuacji i postulaty. Mam nadzieję, że to ułatwi odbiór
> tekstu. Zaznaczyłam też fragmenty, które - moim zdaniem - należałoby
> skrócić. Jarku, czy to Ty będziesz jeszcze pracował nad tym tekstem?

> [...]
>>> 00-065 Warszawa