[Uzytkownicy] nowości, propozycje?

Arkadiusz Sikorski arakus w o2.pl
Śro, 2 Lis 2011, 00:58:44 CET

Witam,

Wykonałem na szybko zcat ftp.icm.edu.pl_ls-lR.gz | grep PCBSD i nic nie wyszło :)

Więc jeśli istnieje taka możliwość :
http://www.pcbsd.org/

Najbliższy polski mirror :
http://mirror.hs-esslingen.de/pub/Mirrors/pcbsd/
lub
ftp://ftp.sh.cvut.cz/MIRRORS/pcbsd/

Skoro pcbsd to można też DesktopBSD

http://www.desktopbsd.net/

ftp://ftp.sh.cvut.cz/MIRRORS/desktopbsd/pub/DesktopBSD/