[Uzytkownicy] nowości, propozycje?

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 2 Lis 2011, 22:33:58 CET

On Wed, Nov 02, 2011 at 12:58:44AM +0100, Arkadiusz Sikorski wrote:
> Wykonałem na szybko zcat ftp.icm.edu.pl_ls-lR.gz | grep PCBSD i nic nie wyszło :)

Zapomniałem napisać, że tworzenie ls-lR też ostatnio wznowiłem.

> Więc jeśli istnieje taka możliwość :
> http://www.pcbsd.org/
> Najbliższy polski mirror :
> http://mirror.hs-esslingen.de/pub/Mirrors/pcbsd/
> lub
> ftp://ftp.sh.cvut.cz/MIRRORS/pcbsd/
> Skoro pcbsd to można też DesktopBSD
> http://www.desktopbsd.net/
> ftp://ftp.sh.cvut.cz/MIRRORS/desktopbsd/pub/DesktopBSD/

Dziękuję za kompletne zamówienie. Ściągnałem oba od Czechów. Są w
/packages/pcbsd i /packages/desktopbsd oraz w podkatalogach /pub/BSD

Zajętość dysków to teraz ok. 18 TB.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
   macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)