[Uzytkownicy] nowości, propozycje?

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 2 Lis 2011, 00:29:32 CET

Ostatnio wyłączyłem starego sunsite'a na E4500 i pzeniosłem jego adres i
nazwę na nowego.

Nowa maszyna nazywa się ftp. Niedawno zmienił się jej główny adres IPv6.
Dla celów testowych można używać nazw ftp4 i ftp6. Główna nazwa, ftp, ma
adresy z obu wersji IP.

Ilość plików doszła do 17 TB, m.in. z powodu wznowienia mirrorowania
Tucows. Ale miejsca jest jeszcze dużo i zastanawiam się co jeszcze
mirrorować. Może Solarisa (czy jak on się teraz nazywa), może coś
związane z telefonami komórkowymi? Czekam na propozycje, najlepiej z
adresami dobrych źródeł.

Karta 10 Gbps jeszcze nie jest wykorzystywana, może będzie za kilka
miesięcy. Na razie zresztą nie ma potrzeby. Średnie ociążenie to ok. 100
Mbps. Ostatnio z wartości poniżej 100 Mbps wzrosło do powyżej 100. Być
może większa kompletność nowego sunsite'a przyciągnęła do nas więcej
chętnych.

Na na innej nowej (chociaż używanej) maszynie działa również od kilku
dni news-archive.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
   macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)