[Rejestr] ODP: Informacja techniczna - ważne

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 26 Sty 2012, 19:11:57 CET

Dnia czwartek, 26 stycznia 2012 o 12:12:59 Marek Zibrow napisał(a):

> (...)
> Taki świat za 10 lat proponują nam rządzący. Przejaskrawiam? Heh...
> pomyślcie kto z Was dziś korzysta z faksu na codzień? Zmieniło się
> prawda? E-mail i Internet zmieniły świat. ACTA też zmieni.

Czyli znów Richard Stallman miał rację. Kto nie czytał, polecam
gorąco:
http://www.gnu.org/philosophy/right-to-read.html

Znacznie szersza perspektywa, niż tylko Wolne Oprogramowanie...

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania