[Rejestr] [Fwd: Konsultacje dokumentów Komisji Europejskiej: Strategia IPR, Dzie?a Osierocone, powierzenie OHIM spraw z zakresu egzekwowania praw w?asno?ci intelektualnej]

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Sob, 28 Maj 2011, 13:51:12 CEST

rekrutacja napisal/a w dniu 2011-05-27 21:59:
> A ja sie obawiam, ze prawdziwy jest 3. I potem sie wypowiedza.

A ja usiłuję znaleźć oficjalne zaproszenie do wzięcie udziału w
konsultacji ministerialnych. Czy to tylko przyszło mailem do wybranych
uczestników dyskusji publicznej? Na stronie MKiDN nie widzę informacji.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl