[Rejestr] [ISOC-PL] [Fwd: Konsultacje dokumentów Komisji Europejskiej: Strategia IPR, Dzie?a Osierocone, powierzenie OHIM spraw z zakresu egzekwowania praw w?asno?ci intelektualnej]

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Sob, 28 Maj 2011, 20:02:35 CEST

Pismo zawiera listę 64 podmiotów które go otrzymały:
23. ISOC, 24. Panoptykon, 25. FNP