[Rejestr] Spotkanie 9 maja 2011?

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Pią, 6 Maj 2011, 19:15:26 MEST

Nie było żadnego maila z KPRM i hipoteza Vagli, że spotkanie planowane na  9 maja zostanie przełożone jest moim zdaniem prawdopodobna.

Moim zdaniem strona rządowa "się nie wyrabia", bo przecież powinna nie tylko przygotować jakieś materiały (czytaj: uzgodnić w ramach rządu co jest a co nie jest podtrzymywane, jakie nowe aspekty są podnoszone) w przynajmniej jednym z trzech kontrowersyjnych tematów: blokowanie nielegalnych treści, retencja danych, implementacja dyrektywy medialnej. Ponadto strona rządowa powinna się jakoś ustosunkować do dyskusji w sali 202 i naszych pisemnych opinii odnośnie re-use i ustawy o usługach elektronicznych.

Z naszej strony zostały przedłożone uwagi ISOC Polska i Fundacji Panoptykon. Uwagi ISOC są na http://re-use.wikidot.com/
natomiast uwagi Panoptykonu zostały tylko przekazane KPRM. Na ile je znam to uważam, że są one raczej komplementarne w stosunku do uwag ISOC, tym niemniej w jakieś części mogą nie być zgodne.

Dlatego proponuje aby Panoptykon dołączył swoje uwagi do witryny wikidot, a w następnym etapie byśmy sami spróbowali porównać uwagi ISOC i Panoptykonu, aby choć wiedzieć czy są między nimi różnice i czy warto je utrzymywać.

Pozdrawiam
Józef Halbersztadt