[Rejestr] Spotkanie 9 maja 2011?

Peter 'Mikolaj' Mikolajski piotr.mikolajski w gmail.com
Pią, 6 Maj 2011, 22:51:48 MEST

Pół godziny temu odebrałem maila o następującej treści:

Szanowni Państwo,

Śpieszę wyjaśnić, że spotkanie z ministrem Michałem Bonim w
poniedziałek o godz. 12:00 jest jak najbardziej aktualne. Do środy
gromadziliśmy Państwa uwagi do ustaw o dostępie do informacji
publicznej i świadczeniu usług drogą elektroniczną. Uwagi są cały czas
analizowane. W poniedziałek będziemy gotowi, żeby wynikami tej analizy
podzielić się z Państwem. W kolejnym tygodniu zamierzamy pochylić się
nad dyrektywą audiowizualną, dlatego w drugiej części spotkania
chcielibyśmy usłyszeć Państwa opinie na temat tego jak - Państwa
zdaniem - powinna wyglądać implementacja tej dyrektywy w Polsce.

Z poważaniem,
Witold Przeciechowski

Piotr "Mikołaj" Mikołajski