[Rejestr] Spotkanie 9 maja 2011?

Peter 'Mikolaj' Mikolajski piotr.mikolajski w gmail.com
Pią, 6 Maj 2011, 15:42:14 MEST

Mam pytanie: czy były przesyłane informacje na temat spotkania
planowanego na 9 maja? Jedyną informację / zapowiedź spotkania mam w
mailu z 28 kwietnia, w którym Witold Przeciechowski pisał:

"Równocześnie proszę o zarezerwowanie terminu 9 maja godz. 12:00 na
kolejne spotkanie z min. M. Bonim. Propozycję tematów tego spotkania
prześlę Państwu na początku przyszłego tygodnia."

Początek tygodnia minął, teraz mamy koniec, w skrzynce pusto. Być może
coś przeoczyłem podczas urlopu, więc będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr "Mikołaj" Mikołajski