[Rejestr] [PTI-L] Re: [ISOC-PL] Dziwne ruchy wokół ustawy o podpisach elektronicznych

Grzes Plucinski grzes w grzes.com
Pią, 11 Mar 2011, 12:43:30 MET

to jeszcze takie uzupełnienie:

*Sławomir Cieśliński*

    * *Zgłoszenie do Sejmu, dokonane w dniu*: 18-01-2011

    * *Zgłoszenie ważne do*: 10-04-2011

    * *Podmiot wykonujący zawodową działalność lobbingową*: Medien
      Service   (*nr w rejestrze MSWiA*: 00044)

    * *Działanie na rzecz*: Trusted Information Consulting Sp. z o.o.;
      Allami Nyomda;

    * *Chroniony interes prawny*: Promocja nowoczesnych rozwiązań
      informatycznych w zakresie e-gospodarki, e-administracji,
      e-zdrowia, podpisu elektronicznego, obrotu
      bezgotówkowego,bezpieczeństwa rozwiązań informatycznych,
      zabezpieczenia dokumentów identyfikacyjnych m.in. na rzecz firmy
      Trusted Information Consulting i Allami Nyomda.

źródło:
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/lob?OpenAgent&wykazl

--
pozdrawiam
Grzegorz Pluciński

autentyczność wiadomości można potwierdzić pobierając klucz publiczny ze
strony firmy Mainframe pod adresem:
http://www.mainframe.pl/doc/klucze/0xC2C97382.key