[Rejestr] Dostępność publicznie dostępnej usługi telefonicznej dla osób niesłyszących lub niemówiących

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w firr.org.pl
Śro, 6 Lip 2011, 08:04:39 CEST

-----Original Message-----
From: Piotr Rutkowski [mailto:prutkowski w mikromakro.pl]
Sent: Tuesday, July 05, 2011 9:45 PM
To: 'Jozef Halbersztadt'; 'Aleksander Waszkielewicz'; rejestr w isoc.org.pl
Cc: Jacek.Zadrozny w firr.org.pl; Piotr.Witek w firr.org.pl; mlwro w o2.pl; Michal.Dziwisz w firr.org.pl
Subject: RE: [Rejestr]Dostępność publicznie dostępnej usługi telefonicznej dla osób niesłyszących lub niemówiących

A tak generalnie, to warto, by koledzy i koleżanki mniej doświadczeni w sprawach legislacyjnych uświadomili sobie, że o polityce można z rządem przed wyborami do woli rozmawiać, ale na jakiekolwiek odkrywcze inicjatywy ustawowe jest już w tej kadencji proceduralnie za późno. Nowy Sejm zaczyna wszystko od nowa z całkowicie czystym kontem, numerując druki sejmowe od 1. Nowe projekty zaczną się dopiero w listopadzie, grudniu.

JZ: jestem bardzo wdzięczny za tę cenną radę. Przemyślę i być może skorzystam.

Uregulowanie kwestii objęcia obowiązkami wobec niepełnosprawnych wszystkich przedsiębiorców telekomunikacyjnych, a nie tylko TP, zobowiązanej na podstawie trochę anachronicznych przepisów o usłudze powszechnej, jest w projekcie nowelizacji stosownych przepisów Prawa telekomunikacyjnego. Projekt autorstwa UKE jest w MI od pół roku jako część nowelizacji dostosowującej do nowego pakietu UE, której ani rząd, ani tym bardziej Sejm już nie rozpatrzą.
Czyli można jechać na wakacje - dlatego mówi się o vacatio legis ;-)

JZ: a na wakacje to się i owszem wybiorę. To bardzo dobry pomysł.
Jacek Zadrożny
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
http://www.firr.org.pl
jacek.zadrozny w firr.org.pl