[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Pon, 14 Lut 2011, 19:57:21 MET

W dniu 11-02-14 19:01, Katarzyna Szymielewicz pisze:
>  Ja
> rozumiem to jako wypracowanie swoistego mechanizmu samo-regulacyjnego
> w ramach społeczności internetowej, jednak wciąż transparentnego i nie
> opartego na arbitralnym usuwaniu treści.
Że się wetnę w dyskusję: to może działać w przypadku - bo ja wiem -
netykiety na moderowanej liście czy forum. Jak samoregulować
nieumieszczanie treści pornograficznych z wykorzystaniem dzieci? Toż ani
ich nikt przyzwoity nie umieszcza ani nie pozostaje obojętny. Jak
pisałem: można zaproponować ulepszenia w szybkości reakcji (ułatwienia w
donoszeniu o przestępstwie - np jakiś pugin do przeglądarki z wysłaniem
linka do dyżurnetu etc.) ale samoreglacja? Niby jak i niby czego?
MS