[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Wto, 15 Lut 2011, 08:15:48 MET

Uwazam, ze w obecnym momemcie mamy większa siłe przebicie prezentujac wiazke stanowisk a jedno wspolnie uzgodnione.

W tej sytuacji Biuro RPO bedzie samo musialo zrobic jakies podsumowanie na podstawie tego co do nich wplynie. Niezgodny z nami bedzie tylko przeslanie FDN, wiec to RPO jakby za nas zrobi zarys tej wspolnej platformy, ktora bedzie musialo sila rzeczy popierac.

Jak biuro RPO niedokladnie wywiaze sie z tej pracy to wtedy je skorygujemy.

Podsumowujac uwazam wysilek by opracowac jeden wspolny manifest za przedwczesny.

Prosiłbym o opinie.

Pozdrawiam
Józef Halbersztadt