[Rejestr] Fwd: spotkanie z min. M. Bonim

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Pią, 22 Kwi 2011, 10:33:28 MEST

Zasada nieoznaczoności dokumentacji prac administracji resortowej:
iloczyn niepewności odnośnie do tego czym zajmował się urzędnik,
informacji odnośnie do tego kiedy się tym zajmował i wiedzy, o co w tym
wszystkim chodzi  nie może być mniejszy niż rozdzielczość bitmapy
umieszczonej w pdf-ie.

MS