[Rejestr] Fwd: spotkanie z min. M. Bonim

Marcin Cieslak saper w saper.info
Pią, 22 Kwi 2011, 11:11:02 MEST

On Fri, 22 Apr 2011, Waclaw Iszkowski wrote:

> Na kanwie wypowiedzi Pana Ministra Berka - przytoczonej tutaj przez kol.
> -- W jego dziale {RCL} nie ma [chyba?] elektronicznego systemu obiegu
> dokumentów, który kontroluje ustaloną procedurą sekwencję przekazywania
> dokumentu pomiędzy jednostkami organizacyjnymi oraz ich kolejne akceptowanie
> [kto, kiedy i dokąd odesłał]; świadczy o tym istnienie pojęcia ręcznej
> parafy i dekretacji - której już nikt potem "elektronicznie nie powtarza"
> !!!!
> -- udostępnianie elektroniczne dokumentów widzi tylko jako ich skanowanie

Obserwując przetargi publiczne w RCL-u zakupiono dużo maszyn firmy X,
które wykonują skanowanie i drukowanie. Firma X dostarcza do tego
system obiegu dokumentów (który jak sądzę również wdrażano),
który - jak mogę się domyślać - zajmuje się obrotem dokumentami
wyprodukowanymi przez te maszyny.

//Marcin