[Rejestr] Fwd: spotkanie z min. M. Bonim

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 21 Kwi 2011, 09:21:24 MEST

Dnia czwartek, 21 kwietnia 2011 o 09:01:13 Jozef Halbersztadt napisał(a):
> W z tego co wiem to w sprawie KRI odbyło się przedwczoraj lub w
> poniedziałek spotkanie konsultacyjne. Nie wiem czy i kiedy przewidywane
> jest następne. Myślę jednak, że tego rodzaju wniosek może być jeszcze
> zgłoszony.

Spotkanie konsultacyjne odbyło się w piątek, byłem na nim obecny (acz niestety
nie na całości). Ma teraz zostać wypracowana kolejna wersja projektu, i
ogłoszona kolejna runda konsultacji.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania