[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 21 Kwi 2011, 00:40:12 MEST

Może jakimś rozwiązaniem dla tej - niewygodnej chyba dla wszystkich -
sytuacji, w której grupa osób aktywnie angażujących się w debatę publiczną
na temat regulacji Internetu czuje się (słusznie) wykluczona ze spotkań z
decydentami politycznymi, byłoby włączenie do grupy zapraszanej na spotkania
REPREZENTANTÓW "listy Rejestr"?

Są tu oczywiście dwa pytania:
* do "listy" - czy uważacie, że taka formuła reprezentowania niejednorodnej
grupy przez parę (3?) osób mogłaby się sprawdzić? Czy rzeczywiście jest taka
potrzeba (bo krytyka formuły nie musi wcale oznaczać chęci jej aktywnej
zmiany)? A przede wszystkim: czy byłyby osoby chętne do podjęcia się takiej
funkcji "pasa transmisyjnego"?
* do rządu: czy jest możliwość poszerzenia obecnej grupy o kolejne parę
osób? Klucz w zasadzie bardzo podobny - nie uczestnictwo w spotkaniu rok
temu i pisanie listów, ale uczestnictwo w dalszych "spotkaniach online", w
efekcie tamtego pierwszego spotkania...

Pozdrawiam serdecznie,
Katarzyna