[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Igor Ostrowski iostrowski w projektpolska.pl
Śro, 20 Kwi 2011, 17:21:15 MEST

Też na to liczę.  Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć w pełni transparentny proces uzgodnień. Nie zgadzam się jednak z tezą, że dyskusja merytoryczna nie ma charakteru otwartego, gdyż każdy na liście "rejestr" (liście do tego przeznaczonej) może się wypowiedzieć a większość osób, które brały i biorą udział w spotkaniach w KPRM są na tej liście aktywne.    Fakt, że spotkania w KPRM odbywać się będą z udziałem dotychczasowych przedstawicieli środowiska, nie oznacza wprowadzania jakichkolwiek ograniczeń wypowiedzi przez osoby zainteresowane czy też ograniczeń spraw, które w ramach czterech bloków mają być omawiane na spotkaniach.  Staram się zbierać wszystkie uwagi merytoryczne dot. "reuse'u" i "usude" , które tu się pojawiają i prosiłbym innych uczestników jutrzejszego spotkania aby zrobiły to samo. Postaramy się wszytskie kwestie omówić jutro z Ministrem.

Pozdrawiam
Igor