[Rejestr] uwagi MKiDN

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Śro, 13 Kwi 2011, 14:08:06 MEST

Dnia 13 kwietnia 2011 13:48 Borys Musielak <borys.musielak w gmail.com> napisał(a):

> 2011/4/13 Marcin Cieslak <saper w saper.info>
>

> On Wed, 13 Apr 2011, Igor Ostrowski wrote:
>

> Polecam ciekawą lekturę:
>
> http://www.mkidn.gov.pl/pages/posts/implementacja-dyrektywy-audiowizualnej-dlaczego-internauci-mogli-spac-spokojnie-1771.php

"""Jak widać jednak dla przeciwników ustawy nie miało to żadnego
znaczenia. Nie pasowało do przyjętej z góry tezy."""

Nie rozumiem tylko, dlaczego anonimowy urzędnik państwowy zwraca
się do obywateli (nie: internautów) językiem jak za czasów Czesława
Kiszczaka.

Od kiedy urzędnicy państwowi mają za zadanie pisanie anonimowych
broszur politycznych?

Na spotkaniu u premiera osoba z Min. Kultury (oczywiście nie pamiętam nazwiska) powtarzała dokładnie te same argumenty więc można podejrzewać, że to ona pisała ten tekst. ale faktycznie brak podpisu razi.

Wydaje mi się że ten sam dyrektor Skoczek pisał do ISOC_PL w sprawie ACTA.

JH