[Rejestr] uwagi MKiDN

Borys Musielak borys.musielak w gmail.com
Śro, 13 Kwi 2011, 13:48:17 MEST

2011/4/13 Marcin Cieslak <saper w saper.info>

> On Wed, 13 Apr 2011, Igor Ostrowski wrote:
>
>  Polecam ciekawą lekturę:

> """Jak widać jednak dla przeciwników ustawy nie miało to żadnego
> znaczenia. Nie pasowało do przyjętej z góry tezy."""
>
> Nie rozumiem tylko, dlaczego anonimowy urzędnik państwowy zwraca
> się do obywateli (nie: internautów) językiem jak za czasów Czesława
> Kiszczaka.
>
> Od kiedy urzędnicy państwowi mają za zadanie pisanie anonimowych
> broszur politycznych?

Na spotkaniu u premiera osoba z Min. Kultury (oczywiście nie pamiętam
nazwiska) powtarzała dokładnie te same argumenty więc można podejrzewać, że
to ona pisała ten tekst. ale faktycznie brak podpisu razi.

Mnie najbardziej zastanawia kto będzie określał co jest podstawową
działalnością np blogera (który ma działalność gospodarczą - np żeby
rozliczać reklamy na blogu). Pisanie? A może też nagrywanie wideo?
I co jak okaże się, że fryzjer publikujący filmiki na youtube nagle zyska
dzięki temu ogólnopolską sławę? Czy to już będzie oznaczało że kręcenie tych
filmików to część jego podstawowej działalności?
Albo youtube - bardzo mi się podoba to jednoznaczne wykreślenie youtube czy
społecznościówek, tak jakby tam nie dało się prowadzić działalności.
Ogólnie, mam wrażenie, że tworzący przepisy widzą świat w barwach
czarno-białych...

B.

--
*Tel: +48 795158581*