[Rejestr] Jeszcze o konsultacjach społecznych

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Pią, 8 Kwi 2011, 12:35:28 MEST

IMHO OSR powinno być tworzone według jakiejś metodyki, mamy takie miłe
dziedziny nauki jak prawometria, ekonometria, demometria. Kiedy czytam w
OSR, że "koszt będzie 2 miliony" bez jakiegokolwiek uzasadnienia to to
są żarty. Gdyby stał za tym model ekonometryczny, to byłoby o czym
dyskutować - merytorycznie a  nie na zasadzie "a mnie się wydaje że może
jednak trzy"
MS