[Rejestr] Stanowisko rządu w sprawie blokowania stron z pornografią dziecięcą

Borys Musielak borys.musielak w gmail.com
Czw, 7 Kwi 2011, 19:37:45 MEST

2011/4/7 Borys Musielak <borys.musielak w gmail.com>

> Wiecie może czy to o czym mówił dziś na spotkaniu pod sam jego koniec
> minister (chyba z Ministerstwa Sprawiedliwości) to ten projekt stanowiska
> dla KE:
> http://www.panoptykon.org/sites/default/files/Informacja%20o%20stanowisku%20Rz%C4%85du%20na%20Radzie_03.12.2010.pdf z
> grudnia, czy jakiś zupełnie inny dokument?
>
> Jakub Śpiewak był zaskoczony że taki dokument istnieje więc wnioskuję, że
> chodzi o jakiś nowszy bo o tym z grudnia wszyscy wiedzieliśmy.

I jeszcze jedno pytanie. Minister (jak on się nazywa?) opowiadał o tym że
wybierali między opcją "twardą" i "miękką" blokowanie. Miękka, którą wybrali
polegać ma na tym, że blokować treści będą dostawcy internetu na polecenie
rządu. Brzmi dość twardo jak dla mnie :) Pamiętacie jaka była w takim razie
wersja "twarda", którą minister (czy też dyrektor) określił jako "absolutnie
niedopuszczalną"?

B.