[Rejestr] [ISOC-PL] jakieś oświadczenie?

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Sob, 23 Paź 2010, 13:16:52 CEST

  Well... odnoszę wrażenie, że może sobie PIS a choćby i sejm czytać (a
nawet nająć za własne pieniądze ludzi, żeby czytali) co dzieje się na
forach internetowych. Może zresztą z pożytkiem dla polityków którzy może
choćby w ten sposób dowiedzą się co myślą mityczni "internauci". Poza
tym to chyba akurat obecnie rządzący z pamiętnymi propozycjami rejestru
(a teraz z rządowym) programem ochrony cyberprzestrzeni z przymusowym
raportowaniem incydentów do siatki rządowych CERTów itd. próbują
znacznie bardziej kontrolować internet niż obecna opozycja próbowała,
kiedy była u władzy (mam na myśli zarówno PIS jak i SLD, bo opozycja
antysysytemowa w rodzaju Prawicy RP to chyba w ogóle takimi drobiazgami
się nie zajmuje). Zabieranie głosu w sprawie akurat oświadczenia PISu
(wobec choćby braku głosu w sprawie wspomnianego programu ochrony) poza
wszystkim innym wyglądałoby bardzo na sytuowanie się w dyskusji po
jednej stronie. Inna rzecz, że politycy wreszcie zauważywszy wulgarność
i chamstwo w internecie zamiast zastanowić się skąd się ono tam wzięło
(jak to było z tą belką w oku?) będą bohatersko walczyć z problemami
nieznanymi gdzie indziej

Tak mi się skojarzyło:  "Nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody
człowiek siedział przed komputerem, oglądał filmiki, pornografię,
pociągał z butelki z piwem" :)

MS