[Rejestr] [ISOC-PL] jakieś oświadczenie?

Pawel Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Nie, 24 Paź 2010, 20:09:59 CEST

On 2010-10-23 11:30, Jozef Halbersztadt wrote:

> Dlatego uważam, że Vagla ma rację. Potrzebne jest odpór na zgłoszone zakusy. Pomimo, że premier się od nich odciął jest on także winny za niski poziom polskiej debaty publicznej i nie razi mnie oburzanie się na to co wyczyniają politycy jako tzw. klasa polityczna. Już prędzej rozumiałbym obiekcje w oskarżaniu przy tej okazji trzeciej siły, czyli aspirującej do tego SLD. Lecz co ma SLD do powiedzenia gdy chodzi o propozycje rozwiązań poważnych polskich problemów?

Premier jako szef rządu jest w 100% odpowiedzialny za działanie swoich
urzędników - w tym także np. za nędzę legislacyjną, którą nadal jest
standardem. Co z tego, że był pomysł żeby to RCL pisał ustawy wg
założeń, skoro nadal wszyscy przepychają swoje projekty jako "wyjątki"?
Co z tego, że MG napisał fajne wytyczne do OSR, skoro te OSR-y nadal
prezentują argumentację i faktografię na poziomie forum Onetu? Gdzie
jest centralny zamawiający wprowadzony kilka lat temu do pzp? Szczerze
mówiąc wygląda to tak, jakby premier po prostu nie panował nad tym co
robią poszczególne resorty.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl/