[Rejestr] Kolejny pomysł "kontroli" i "nadzoru" nad siecią

Pawel Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Pią, 22 Paź 2010, 20:23:28 CEST

On 2010-10-22 18:43, Maciej Szmit wrote:

> Well, monitorowanie, kontrola i nadzór to są niejako trzy różne rzeczy.
> A poza tym uważam, że należy zniszczyć Kartaginę, tfu, to jest a poza
> tym chciałem się zapytać czy ktoś zabrał głos w sprawie rządowego
> programu ochrony cyberprzestrzeni.

Słyszałem, że PTI też coś jeszcze przygotowuje na temat RPOC. A co do
ogłoszonej właśnie inicjatywy posłów PiS to nie wydaje mi się by
odbiegało to znacząco od tego czym zajmuje się KidProtect, La Strada czy
KPH, które również monitorują Internet i zgłaszają sprawę do prokuratury
jak trafią na coś co uznają, że narusza prawo. W pełni się natomiast
zgadzam z opinią Piotra wyrażoną na liście ISOC-PL, że powinni to robić
za własne pieniądze, które i tak w nadmiarze otrzymują od państwa.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl/