[Rejestr] Kolejny pomysł "kontroli" i "nadzoru" nad siecią

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Pią, 22 Paź 2010, 18:43:14 CEST

  W dniu 10-10-22 18:20, Michał 'rysiek' Woźniak pisze:
> Witam,
>
> Pozwolę sobie podrzucić informację - wydaje mi się - bezpośrednio związaną z
> powodem, dla którego niniejsza lista powstała (czyli z tematem kontroli i
> nadzoru nad Internetem):
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Po-morderstwie-w-Lodzi-PiS-chce-
> kontrolowac-Internet,wid,12786636,wiadomosc.html
>
> Wydaje mi się, że temat powinniśmy śledzić.

Well, monitorowanie, kontrola i nadzór to są niejako trzy różne rzeczy.
A poza tym uważam, że należy zniszczyć Kartaginę, tfu, to jest a poza
tym chciałem się zapytać czy ktoś zabrał głos w sprawie rządowego
programu ochrony cyberprzestrzeni.
MS