[Rejestr] projekt platformy RC

Igor Ostrowski iostrowski w projektpolska.pl
Wto, 18 Maj 2010, 06:58:54 EDT

Panie Rafale,

przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi.  Zespół Doradców Strategicznych Premiera, którego jestem członkiem, nie monituje działalności poszczególnych agend rządowych.  Obiecuję natomiast, że na najbliższym spotkaniu z RCL'em omówimy dalszy plan prac dot. mechanizmów konsultacji społecznych w ramach współpracy "post-rejestrowej"  Jak Pan wie od 15 marca bardzo dużo się w Polsce działo i wszyscy byliśmy bardzo zajęci innymi pilnymi sprawami. Na szczeście wracamy do normalnego trybu prac więc mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu będziemy mogli przekazać dobre wieści.

Pozdrawiam
Igor Ostrowski