[Rejestr] projekt platformy RC

Rafał Zieleniewski zielenie w kr.onet.pl
Pon, 3 Maj 2010, 15:43:29 EDT

Witam

W imieniu stowarzyszenia LA wysłałem opinię na temat platformy RCL w
przewidzianym terminie 15 marca. Dziś mamy 3 maja.
Czy osoby / organizacje, które wysłały opinię mogą oczekiwać odpowiedzi czy
choćby pokwitowania odbioru jak na dzienniku podawczym?
Może RCL zorganizuje debatę publiczną w celu udzielenia odpowiedzi?
Proszę o podanie Państwa zamierzeń. Czy jest już jakiś harmonogram?
Powyższe pytania już raz zadałem ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Czy mam zadać je w formie pisemnej, na dzienniku podawczym URM?

pozdrawiam
Rafał

----- Original Message -----
From: "Igor Ostrowski" <iostrowski w projektpolska.pl>
To: <rejestr w isoc.org.pl>
Sent: Saturday, May 01, 2010 1:16 PM
Subject: Re: [Rejestr] w sprawie konsultacji

Rząd przez ostatnie pare tygodni pracował w trybie nadzwyczajnym co
spowodowało, że wiele projektów prowadzonych w KPRM, w tym przygotowanie
spotkania grupy ds organizacji szczytu oraz konsultacji wybranych projektow
ustaw, zostało niestety wstrzymanych. Mam jednak nadzieje, ze w przeciągu
najbliższych tygodni uda nam sie spotkanie zorganizować.

Pozdrawiam
Igor Ostrowski