[Rejestr] Propozycja sesji dyskusyjnej w październiku

Piotr W. Fuglewicz pwf w tip.net.pl
Śro, 5 Maj 2010, 05:43:22 EDT

Szanowni Uczestnicy listy

Z zainteresowaniem prawie od początku śledzę tutejszą dyskusje, nie
wtrącam się bo rzecz jakkolwiek dotyczy mojej działalności społecznej,
to jednak istota sprawy wykracza poza moje kwalifikacje.

Rozmawiałem z Jarkiem L. na temat możliwości zorganizowania podczas:

http://www.xxvi.jesienne-spotkania-pti.org/

dwu-czterogodzinnej sesji bazującej na problematyce tutaj poruszanej.
Nie chcę sugerować, ani tym bardziej narzucać programu takiej sesji,
myślę, że również dla Was spotkanie z „kwiatem” polskiej informatyki, o
horyzontach wykraczających poza bity i bajty, mogłoby być użyteczne.
Sądzę, że w Wiśle będzie kilka osób ze „strony rządowej”, więc też
byłaby to okazja do pogłębionej dyskusji na neutralnym polu.

Warunkiem odbycia się oraz powodzenia sesji jest to aby tutejsze grono
miało potrzebę i ochotę zaproponować jej program, a następnie
zrealizować. My dajemy logistykę, Wy tematykę. Jarka proszę o
monitorowanie ewentualnego procesu rodzenia się pomysłu na sesję, ale
nie oczekuję od Niego, jak ustaliliśmy w rozmowie, że będzie kogokolwiek
popychał do roboty, to musi wyjść samo z siebie, albo umrzeć w zarodku,
jeśli uznacie to za niepotrzebne/nieinteresujące.

Połowa października powinna być dobrym czasem do podsumowań oraz
ustalenia planów na przyszłość.

Zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam
Piotr Fuglewicz