[Rejestr] pytanie o jawność adresów IP urz ędu

Robert Partyka bobson w bobson.pl
Pon, 17 Maj 2010, 08:08:50 EDT

W dniu 2010-05-17 13:46, Paweł Krawczyk pisze:

> To dobry przykład - przypomniał mi się inny, mianowicie spotykana
> niekiedy praktyka robienia sobie łącza z urzędu do domu. Kiedyś w
> jakimś szpitalu (chyba na Śląsku) widziałem wianuszki 10baseT
> poprzewieszanych między budynkami szpitala a okolicznymi blokami i
> się zastanawiałem po co...

Możesz też zapytać, czy te konkretnie adresy należą do grupy adresów
zarządzanych przez daną instytucję.
Wbrew pozorom to nie jest takie samo pytanie. To mniej więcej jak z
pytaniem "kto u was studiuje?" a ptyaniem "Czy pan X u was studiuje?". Z
tego co pamiętam - odpowiedź na drugie jest zgodna z wytycznymi GIODO,
odpowiedź na pierwsze jest złamaniem prawa na 100%.

Dodatkowo - znając konkretne adresy, które chce się sprawdzić - silne
dowody (imo wystarczające) zdobędzie się robiąc badanie tras routingu.
Nadal nie udowodniliście przydatności przekazania informacji o
wszystkich adresach posiadanych w zarządzaniu. Nie wszystko co się
wydaje dowodem sensowności, jest nim w istocie. Używając
przejaskrawionego przykładu - to co tutaj proponujecie jest podobne do
propozycji przeszukania wszystkich mieszkań w bloku, bo chcecie się
dowiedzieć czy pod adresem 12 mają białe majtki zabronione przez prawo.

pozdrawiam,
BoBsoN