[Rejestr] pytanie o jawność adresów IP urz ędu

Marek Zibrow marek w zibrow.pl
Pon, 17 Maj 2010, 08:59:41 EDT

W dniu 17 maja 2010 12:46 użytkownik Paweł Krawczyk
<pawel.krawczyk w hush.com> napisał:

> To dobry przykład - przypomniał mi się inny, mianowicie spotykana
> niekiedy praktyka robienia sobie łącza z urzędu do domu. Kiedyś w
> jakimś szpitalu (chyba na Śląsku) widziałem wianuszki 10baseT
> poprzewieszanych między budynkami szpitala a okolicznymi blokami i
> się zastanawiałem po co...

I dzięki zewnętrznemu adresowi IP dowiesz się, że ktoś zrobił sobie
LAN do domu? Pawle proszę - do rzeczy a nie od rzeczy.

--
Marek "Jazon" Zibrow
marek w zibrow.pl

PS
Coś jest dziwnego z konfiguracją listy. Pisząc odpowiedź wstawia mi
nie adres listy ale adres wcześniej postującego.