[Rejestr] pytanie o jawność adresów IP urz ędu

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Pon, 17 Maj 2010, 07:46:38 EDT

On Mon, 17 May 2010 13:36:12 +0200 Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> wrote:

>różne rzeczy, które nie chce, żeby z nim kojarzono... (np: zleca w
>czasie pracy aby urzędnicy uprawiali szeptaną propagandę na forach
>internetowych).

To dobry przykład - przypomniał mi się inny, mianowicie spotykana
niekiedy praktyka robienia sobie łącza z urzędu do domu. Kiedyś w
jakimś szpitalu (chyba na Śląsku) widziałem wianuszki 10baseT
poprzewieszanych między budynkami szpitala a okolicznymi blokami i
się zastanawiałem po co...

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl