[Rejestr] Propozycja sesji dyskusyjnej w październiku

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Wto, 11 Maj 2010, 11:40:02 EDT

W dniu 05.05.2010 11:43, Piotr W. Fuglewicz pisze:
> Warunkiem odbycia się oraz powodzenia sesji jest to aby tutejsze grono
> miało potrzebę i ochotę zaproponować jej program

Wydaje mi się, że dobrze byłoby zorganizować tradycyjne już spotkanie
listy rejestr żeby omówić zarówno tą propozycję, jak i w ogóle kwestię
dalszego dialogu. Myślę, że sensownym terminem byłaby sobota 22 maja. Do
tego czasu, zgodnie z zapowiedzią Igora Ostrowskiego, powinna już być
odpowiedź rządu.

pozdrawiam
Jarosław Lipszyc