[Rejestr] w sprawie konsultacji

Igor Ostrowski iostrowski w projektpolska.pl
Sob, 1 Maj 2010, 07:16:56 EDT

Rząd przez ostatnie pare tygodni pracował w trybie nadzwyczajnym co spowodowało, że wiele projektów prowadzonych w KPRM, w tym przygotowanie spotkania grupy ds organizacji szczytu oraz konsultacji wybranych projektow ustaw, zostało niestety wstrzymanych. Mam jednak nadzieje, ze w przeciągu najbliższych tygodni uda nam sie spotkanie zorganizować.

Pozdrawiam
Igor Ostrowski