[Rejestr] ODP: ODP: ODP: Ciekawe kto to dostał?

Szymański Grzegorz gszymans w kprm.gov.pl
Wto, 23 Mar 2010, 14:44:50 CET

Witam,

problemy w sekretariacie Pani Minister już zostały rozwiązane z pomocą kancelaryjnych informatyków oraz Zespołu ds. informacji publicznej w Centrum Informacyjnym Rządu.

Ponadto Centrum Informacyjne Rządu zwróciło się (i jest w ciągłym kontakcie) do Centrum Obsługi KPRM z prośbą o usunięcie problemów związanych z działaniem programu do obsługi stron Biuletynu Informacji Publicznej. Wytypowaliśmy 21 problemów do pilnego rozwiązania. Nasi pracownicy pracują nad ich rozwiązaniem z pracownikami CO KPRM.

Pozdrawiam,

Grzegorz Szymański
CIR

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On Behalf Of Piotr VaGla Waglowski
Sent: Tuesday, March 23, 2010 12:03 PM
To: rejestr
Subject: Re: [Rejestr] ODP: ODP: ODP: Ciekawe kto to dostał?

Michał 'rysiek' Woźniak napisal/a w dniu 2010-03-23 10:20:
> Poza tym wydaje mi się, że pytanie jest po prostu źle postawione. To nie jest
> kwestia tego, czy warto. To po prostu jest konieczność, jeżeli działania
> władzy mają być transparentne.

W tym kontekście kilka cytatów z dziś i ostatnich dni:

O tym, że w procesie legislacyjnym należy ograniczyć udział "strony
społecznej"
http://prawo.vagla.pl/node/9002

Zastanawiam się, czy ktoś państwa posłów zechce dopytać, co mają na
myśli, gdy wypowiadają tezy na temat konieczności ograniczenia "strony
społecznej" w procesie legislacyjnym.

Mam też pytanie do p. Grzegorza Szymańskiego:

Jakie działania podjęto w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, by
ograniczyć "powody techniczne" niemożności publikacji informacji
publicznej w BIP KPRM, o których pisze Sekretariat Sekretarza Stanu,
Pani Minister Julii Pitery w odpowiedzi na list Fundacji im. Stefana
Batorego?