[Rejestr] ODP: ODP: ODP: Ciekawe kto to dostał?

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Wto, 23 Mar 2010, 12:03:11 CET

Michał 'rysiek' Woźniak napisal/a w dniu 2010-03-23 10:20:
> Poza tym wydaje mi się, że pytanie jest po prostu źle postawione. To nie jest
> kwestia tego, czy warto. To po prostu jest konieczność, jeżeli działania
> władzy mają być transparentne.

W tym kontekście kilka cytatów z dziś i ostatnich dni:

O tym, że w procesie legislacyjnym należy ograniczyć udział "strony
społecznej"
http://prawo.vagla.pl/node/9002

Zastanawiam się, czy ktoś państwa posłów zechce dopytać, co mają na
myśli, gdy wypowiadają tezy na temat konieczności ograniczenia "strony
społecznej" w procesie legislacyjnym.

Mam też pytanie do p. Grzegorza Szymańskiego:

Jakie działania podjęto w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, by
ograniczyć "powody techniczne" niemożności publikacji informacji
publicznej w BIP KPRM, o których pisze Sekretariat Sekretarza Stanu,
Pani Minister Julii Pitery w odpowiedzi na list Fundacji im. Stefana
Batorego?

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl