[Rejestr] ODP: ODP: ODP: Ciekawe kto to dostał?

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Wto, 23 Mar 2010, 15:02:53 CET

Szymański Grzegorz napisal/a w dniu 2010-03-23 14:44:
> Ponadto Centrum Informacyjne Rządu zwróciło się (i jest w ciągłym kontakcie) do Centrum Obsługi KPRM z prośbą o usunięcie problemów związanych z działaniem programu do obsługi stron Biuletynu Informacji Publicznej. Wytypowaliśmy 21 problemów do pilnego rozwiązania. Nasi pracownicy pracują nad ich rozwiązaniem z pracownikami CO KPRM.

Dziękuję za odpowiedź. Mam kolejne pytania związane z zaistniałą
sytuacją: Czy serwis BIP KPRM jest przygotowany przez jakiś zewnętrzny
wobec KPRM podmiot, np. jakieś przedsiębiorstwo, a jeśli tak, to czy
umowa związana z korzystaniem z oprogramowania tego BIP przewiduje
serwis? Czy można zapoznać się z treścią takiej umowy, a wcześniej ze
Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, jeśli takie było przygotowane?

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl