[Rejestr] ODP: ODP: ODP: Ciekawe kto to dostał?

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Pon, 22 Mar 2010, 22:36:31 CET

Wiewiórowski Wojciech napisal/a w dniu 2010-03-21 12:57:
> W dotychczasowych pracach przy formułowaniu założeń uśude brał udział
> (spośród osób wchodzących w skład władz ISOC) tylko Pan Waglowski (i to
> jedynie na początku prac), ale o ile mnie pamięć nie myli nie
> reprezentował wówczas wprost ISOC Polska.

MSWiA skierowało wówczas zaproszenie do udziału w spotkaniu dość
szeroko, co pozwoliło na to, by na spotkanie przyjść niezależnie od
afiliacji. Przyszedłem więc jako VaGla. Obserwowałem zaś kolejne
spotkania nie uczestnicząc w nich, a to dzięki temu, że część materiałów
(notatki po spotkaniach) były publikowane.

http://mswia.gov.pl/portal/pl/582/Nowelizacja_ustawy_o_swiadczeniu_uslug_droga_elektroniczna.html

Poziom szczegółowości tych protokołów mógłby być większy, a także
dostępność w czasie (przykładowo "protokół" ze spotkania 7 października
opublikowano 5 listopada). Miałem jednak również bezpośrednie relacje z
przebiegu spotkań, co pozwoliło mi orientować się w kierunku, w jakim
zmierza dyskusja.

Każdy obywatel, niezależnie do możliwości uzyskania relacji
pozaoficjalnych i nie narażając się na ewentualną łatkę lobbingu, mógłby
śledzić tego typu prace bardziej wnikliwie, gdyby więcej materiałów było
publikowanych online.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl