[Rejestr] Ciekawe kto to dostał?

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 18 Mar 2010, 15:57:10 MET

Dnia czwartek 18 marca 2010 o 15:26:17 Jaroslaw Lipszyc napisał(a):

> Nie mamy systemy notyfikacji, do ktorego moznaby sie zapisac.
> Np. ja wiem ze jestem zainteresowany konsultacjami z obszaru prawa
> autorskiego. Zapisuje sie, i dostaje informacje jak jest cos nowego.
>
> Obecny system wysylania do znanych i lubianych powoduje, ze ci ktorzy
> nie sa znani i lubiani musza koniecznie trzymac reke na pulsie i czytac
> wszystkie BIP-y. Najlepiej codziennie. Nic dziwnego, ze bardzo czesto
> sie orientujemy iz ogloszono jakies konsultacje wiele dni po tym, jak je
> ogloszono. W koncu kto czyta codziennie BIP-a?

Hmmm... a może zautomatyzujmy?

Gdy odpali się wersję tekstową
(http://www.bip.mswia.gov.pl/wai/bip/200/2010.html) okazuje się, że wcale
nietrudno byłoby napisać skrypcik, który chodziłby np. co godzinę, sprawdzał,
czy coś nowego się pojawiło, i rzucał informację ładnie oznaczonym mailem, np.
tu, na listę. To jest na 20-30min roboty.

Pytanie, czy nie będzie to za dużo spamu? Jak myślicie?

Jeżeli uważacie, że warto spróbować, mogę się tym dziś wieczorem zająć.

Czy jeszcze jakieś inne działy należałoby takim monitoringiem objąć?

Michał 'rysiek' Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania