[Rejestr] Ciekawe kto to dostał?

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 18 Mar 2010, 15:26:17 MET

Jozef Halbersztadt pisze:
> (skierowany do konsultacji międzyresortowych i społecznych, z terminem na zgłaszanie uwag - 14 dni od dnia jego otrzymania)

Nie mamy systemy notyfikacji, do ktorego moznaby sie zapisac.
Np. ja wiem ze jestem zainteresowany konsultacjami z obszaru prawa
autorskiego. Zapisuje sie, i dostaje informacje jak jest cos nowego.

Obecny system wysylania do znanych i lubianych powoduje, ze ci ktorzy
nie sa znani i lubiani musza koniecznie trzymac reke na pulsie i czytac
wszystkie BIP-y. Najlepiej codziennie. Nic dziwnego, ze bardzo czesto
sie orientujemy iz ogloszono jakies konsultacje wiele dni po tym, jak je
ogloszono. W koncu kto czyta codziennie BIP-a?

Lipszyc