[Rejestr] Witam

Wiesław Sawicki kenka w o2.pl
Pon, 15 Mar 2010, 22:17:30 MET

Jestem nowym uczestnikiem, a właściwie kibicem, tej listy. Nazywam się
Wiesław Sawicki i pracuję w Najwyższej Izbie Kontroli. Zajmuję się
kontrolami związanymi z IT. Posiadam certyfikat CISA - Certified Information
Systems Auditor. Praca w NIK nakłada na mnie trochę różnych ograniczeń,
m.in. obowiązek zachowania tajemnicy kontrolerskiej. Z tego powodu bardzo
rzadko zabieram głos. Tematyka tej listy interesuje mnie również jako
obywatela. Hazard z jednej strony ma być on w Polsce zakazany, ale z drugiej
Unia Europejska jego nie zakazuje. Wobec wolności przepływu usług i
konieczności notyfikowania zmian prawnych w UE działania rządu są
interesujące.

Pozdrawiam
Wiesław Sawicki