[Rejestr] Witam

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pon, 15 Mar 2010, 23:28:43 MET

Witamy!

Dnia poniedziałek 15 marca 2010 o 22:17:30 Wiesław Sawicki napisał(a):
> Jestem nowym uczestnikiem, a właściwie kibicem, tej listy. Nazywam się
> Wiesław Sawicki i pracuję w Najwyższej Izbie Kontroli. Zajmuję się
> kontrolami związanymi z IT. Posiadam certyfikat CISA - Certified
> Information Systems Auditor. Praca w NIK nakłada na mnie trochę różnych
> ograniczeń, m.in. obowiązek zachowania tajemnicy kontrolerskiej. Z tego
> powodu bardzo rzadko zabieram głos. Tematyka tej listy interesuje mnie
> również jako obywatela. Hazard z jednej strony ma być on w Polsce
> zakazany, ale z drugiej Unia Europejska jego nie zakazuje. Wobec wolności
> [...]

Jak rozumiem, nie występuje Pan jako oficjalny przedstawiciel NIK? ;)

Cieszy bardzo fakt, że pojawiają się na tej liście ludzie "z drugiej strony",
zarówno jako oficjalni jej przedstawiciele, jak i zwykli obywatele. To bardzo
ważne, i bardzo cenne. :)

Michał 'rysiek' Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania