[Rejestr] Kongres Praw Obywatelskich

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Nie, 14 Mar 2010, 12:35:27 MET

No cóż ja nie jestem organizacją, ale mam bardzo podobne odczucia. Nie
dlatego, żebym miał coś przeciwko rządowi (temu czy jako takiemu) ale jeśli
z nami będzie rozmawiał ktoś, kogo się potem odwoła a w trakcie rozmów nie
będzie miał jasno określonych pełnomocnictw to i owszem my sobie pogadamy a
w międzyczasie pójdzie do parlamentu projekt RSiUNu-bis bo (a parlament
przegłosuje go, jak przegłosował jednogłośnie cyberpopsujki do KK w 2008,
mimo negatywnych opinii zleconych przez własne biuro legislacyjne), a za rok
okaże się że Polska poleciała w rankingach e-coś_tam o kolejne dziesięc
miejsc w dół, bo małe a innowacyjne firmy przestawiły się na hodowlę żyta na
opał, a duże zwiały za granicę, na dodatek Polska przegra jeszcze paęspraw
przed różnymi trybunałami, wypłaci sporo odszkodowań (więc nie będzie za co
kłaść światłowodów) i tak dalej jak wyżej.

MS