[Rejestr] Kongres Praw Obywatelskich

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Sob, 13 Mar 2010, 22:07:07 MET

Rafał Zieleniewski pisze:
> Wg moje pamięci jako ostatni wysłałem na listę rejestr moją zgodę na
> propozycję złagodzenia postulatu dot. pełnomocnika. Czy zmienił Pan
> treść listu?

Tak: http://e.isoc.pl/3

    * Rząd powinien również przyjrzeć się, jak problem obiegu informacji
w ramach administracji publicznej oraz pomiędzy administracją i
obywatelami jest rozwiązany w innych krajach. Na przykład w Stanach
Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii powołano specjalne urzędy obdarzone
realnymi kompetencjami i z precyzyjnie określonym zakresem
odpowiedzialności. Efektem tych działań jest istnienie serwisów data.gov
i data.gov.uk, które mogą posłużyć za inspirację we wdrażaniu naszych
własnych rozwiązań.

> - zaproszenie do "rewizyty", tym razem my będziemy gospodarzem a strona
> rządowa gościem,

Nad taka opcja pracowalismy od poczatku, zaproszenie na Kongres.

Lipszyc